Sider

mandag 25. november 2013

Kjøkkenet

I dag skal Kim og jeg til Kvik Trondheim og tegnet kjøkken. Det er ingen plan å bytte ut kjøkkenet nå altså, selv om jeg ønsker meg det veldig. Men vi planlegger div tilbygg som vil påvirke første etasjen på huset vårt og derfor prøver vi nå å få på plass alle detaljene før vi starter søknadsprosessen.

I går målte jeg opp kjøkkenet og tenkte over en del detaljer (som allerede selvsagt er tenkt på mange ganger, og forskjellig fra gang til gang). Jeg fikk også tatt noen bilder for å vise dem så ser de litt hva utfordringen er.

Jeg har jo et ganske tydelig bilde på hvordan det skal se ut når det blir ferdig, men når jeg er der i dag må jeg prøve å holde det for meg selv. Vil gjerne høre hva de sier først. Spennende blir det helt klart!

Slik ser kjøkkenet vårt ut nå.





Er veldig fornøyd med dette kjøkkenet og jeg synes det har blitt veldig hjemmekoselig, men det er slitent. Merkes veldig godt på blant annet hengslene. Så den dagen det blir nytt kjøkken blir det utrolig deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar