Sider

mandag 25. november 2013

Inspirasjon - BAD

God kveld dere, eller skal jeg si god natt? Tida flyr og jeg får liksom ikke blogga nok. Så mye å skrive om eller vise fram, men ikke helt ro til å sette meg ned. Her hjemme er det ganske så kaotisk med støv og verktøy all over the place. Badet går sakte men sikkert framover, og jeg drømmer om luksus, varm dusj, spa for meg selv og bare kos. Savner virkelig et ordentlig bad altså. Og det nærmerseg.

Nå er egentlig alle hovedgrep satt i form av romløsning, flis, møblement, armaturer, belysning osv, men jeg drømmer meg fremdeles bort i det havet av inspirasjon som finnes på det store internettet. Du og du så mye lekker det finnes der ute. Jeg trøster meg med at de små detaljene kommer på plass først etter at badet er ferdig. Og da får jeg et så lekkert bad at alle andre kan drømme seg vekk i det og bruke det som inspirasjon.

Her kommer noen collager med baderomsinspirasjon som jeg har satt sammen. De er satt sammen litt etter stil og med stikkord som passer. Jeg håper at mitt bad skal inneholde elementer fra alle disse stikkordene og stilene når det blir ferdig. Enjoy!

(Jeg har dessverre ikke kilder på alle bildene da dette er bilder jeg har samlet gjennom mange år).







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar