Sider

mandag 25. november 2013

Nytt kjøkken

Som dere vet har jeg vært hos Kvik Trondheim på første tegnetime i dag. Jeg sier første, for jeg føler ikke at alt sitter enda. En del må modnes mer før jeg føler at det skal bli mitt kjøkken en gang. Men noen hovedideer er jo der. Mannen skulle også vært med men han sov seg gjennom hele greia gitt. (brøyting i natt)

Her er resultatet av dagen:


Her er det satt inn verandadør mot venstre i bildet. Vi planlegger en terrasse der etter hvert med morgensol og kaffekoppen. Oh yes, jeg har trua, pappa ikke fullt så mye. Pappa tror ikke jeg kommer til å være oppe så tidlig at jeg får med meg noe sol her. De dagene jeg er det har jeg i alle fall ikke tid til å sette meg ned med en kopp kaffe. Vet du hva? Det skal jeg motbevise. Jeg liker kaffe, jeg liker å kose meg, jeg tror det blir fint og jeg ønsker meg en sånn terrasse. Tror det blir helt perfekt jeg faktisk!

Øverst i bildet ser dere masse kjøkkenbenk. Vasken står foran vinduet. Ingen overskap her.

Mot spisestua vokser en øy seg ut. Her er komfyrtoppen. På motsatt side av denne benken er det plasser barstoler. Fin frokostplass det tror jeg (nå sola ikke skinner på terrassen selvsagt).

Øverst til høyre i bildet er det satt opp vitrineskap og det er plass til spisebord her. Føler ikke helt at denne løsningen sitter spikret. Den trenger nok å knas litt til.

Nederst i venstre hjørne er høyskap med plass for matvarer, kjøleskap, mikrobølgeovn og steikeovn. Her er det lagt inn større døråpning fra gangen.




Kom gjerne med synspunkter, tanker og ideer. Jeg føler som sagt ikke at denne er "bænkers" enda.

Nå er det natta i vardeveien! Plutselig snakkes vi i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar