Sider

tirsdag 15. april 2014

Inspirasjon: Tine K

God morgen alle sammen! I dag er det min bursdag og jeg setter herved opp ønskelista med et knippe bilder av hjemmet til den danske interiørdesigneren Tine K. Dette hjemmet slutter aldri å fascinere eller inspirere meg. Så enkelt, men likevel så fullt av detaljer. Så hvitt, men likevel så fargerikt. Jeg kunne sittet og bare sett og sett her altså. Jeg drømmer om hvite gulv, jeg drømmer om enkle hvite flater som base og jeg drømmer om møbler og detaljer som hver og en setter prikken over i'en og som i ene og alene utgjør et smykke i rommet. Se og nyt!





















 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Med dette vil jeg ønske dere alle en god påske. Nå stikker vi fra snøen (!) og drar ut til hytta ved sjøen. Og når vi kommer hjem igjen håper jeg denne ubudne snøen har tatt til vett og reist sin veg.
 
God påske!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar